- Gör inte som jag vill

God morgon!
Bestämde mig igårkväll att jag skulle gå upp vid senast nio idag så att jag får lättare att vakna imorgon då jag ska jobba. Men gick inte så bra som jag hade hoppats på. Vaknade vid elva, sen blev det några avsnitt av Ugly Betty så lämnade inte sängen förän halv ett ungefär (inte bra!)..

Idag är det fortfarande lika värdelöst väder, solen är framme men går man ut så håller man på att blåsa bort direkt av stormen, inte kul. Så istället ska jag sysselsätta mig inomhus hela dagen istället, eller jag ska försöka. Det är inte det lättaste kan jag ju meddela. Då jag sitter vid datorn till jag tröttnat, sätter mig vid tv:n och tröttnar lika fort där sen så kommer jag aldrig på något nytt att göra . Så ska försöka komma på något vettigt att göra istället. Får se hur det går.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Ja jo det är sant. Klart jag vill stanna länge! :D Akta ni blir aldrig av med mig nu när jag inte har någonting att passa :P Hahaha xD

Och jag har nog bestämmt mig för att gå kvar i skolan. Det kommer troligtvis att lösa sig. så det blir nog stundenten nästa sommar iaf ;):D

och så blir det nog körkort nu snart, hoppas iaf att jag har de innan sommaren är slut. :) Men vi får se. Det känns som om allting löser sig lite nu iaf :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback