- Håll tummarna

Hoppas på att det kommer bli sol imorgon, håll tummarna för det gör jag!! Är ledig och har för tillfället ingen aning om vad jag ska göra. Ut och gå om jag orkar och det är bra väder annars blir det väl lika som den här dagen blev (i alla fall innan jag började jobba, imorgon är jag ledig hela dagen!) titta på tv, röka, äta frukost, datorn, röka, titta på tv osv. Jag röker som fan när jag inte har något att göra, inte bra..

Blev en film hos Camilla idag också, skulle ut och gå men vi har blivit så lata så vi föredrar filmtittande istället. Idag blev det "Man about town" - värdelös. Camilla tyckte den var bra men hon är lite konstig när det gäller sånt..

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på Ugly Betty eller Big brother, har inte bestämt mig än men det lär jag göra snart..

Hörs i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback