- Helgen in i minsta detalj

Usch känner mig sjukt fattig. Egentligen så har jag så jag klarar mig och lite till, men det är så mycket som ska betalas och som jag måste köpa nu, helst den här månaden så det blir lite kaos... Men får göra det bästa av saken, tur att jag har mina mynt som jag samlar på som man kan växla in om det blir allt för mycket problem.

Jobbar i morgon, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Mycket som ska hända och ske under dom dagarna.

  • Städa mitt rum, fast nu är det inte så allvarligt ska bara plocka upp allt och lägga det på "sin plats"... (Fredag)
  • Fixa en rabatt, har kommit på att det ska bli min nya hobby - Blommor alltså. Får se hur länge jag orkar med det då. Kan ju vara ganska skönt att ligga ute på gräsmattan en solig dag och lukta på¨blommorna... haha (Fredag, Lördag och/eller Söndag)
  • Måste även köpa blommor till rabatten...
  • Dammsuga ur pappas bil, blev skyldig honom det efter att jag lånade hans bil nångång förut.. (fredag)
  • Hjälpa mamma att baka bullar om inte hon hinner klart själv i morgon. (Fredag eller Lördag)
  • Party med/hos Axa!!! (Lördag)
  • Betala alla räkningar och se hur mycket som finns kvar efteråt.. (När jag hinner, senast Tisdag)
  • ... beroende på den övre raden, åka till Uppsala. Måste ha lite nya grejer. Typ en almanacka, då min går ut snart och blir så jobbigt om jag inte har någonstans att skriva upp allting... (Söndag)

Fullt upp!! Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka med morgondagen...

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hahaha xD jadu, lite olika smak har vi allt ;) haha men det är snyggt med kort på sidorna och långt uppe med. men allra finast är hon i sitt hel långa :D:D

Postat av: Ronja

Du, din klänning som du hade på din bal, kan jag få kolla och prova den imorgon (Fredag) , om jag får kanske låna den sen?

2009-05-21 @ 22:27:47
URL: http://rooonjis.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback