- I'm back!!

Hej !!

Tillbaka, vet inte vad jag ska sysselsätta mig med istället för att skriva här. Har ju blivit som ett beroende. Har försökt att "hålla mig" i några dagar men nu går det inte längre. Är kanske inte så meningsfullt det jag skriver, men jag skriver endast för att jag tycker det är roligt.. Kanske inte blir så mycket uppdateringar istället men ska göra mitt bästa, alla har väl dagar då man inte orkar med, känner att det inte finns någon mening med att sitta och skriva bara för att...

Har i alla fall inte hänt något speciellt här. Väntar fortfarande på solen så jag kan få använda solstolen och bli lite brun. Men tydligen så är inte vädret på samma sida som mig. För det är mest bara storm här, solen tittar fram bakom molnen lite då och då men det räcker inte till då jag är tvungen att nöta i flera veckor (utan paus skulle jag tro.) för att ens ändra nyans på mina vita ben haha. Men jag väntar och hoppas på det bästa.

Den här dagen har varit den segaste på hur länge som helst har inte gjort ett dugg, endast kollat på massa repriser från veckan på tv:n och ätit sallad. Och som omväxling så ska jag kolla på Filip och Fredrik nu :)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jadu, jag tänkte komma upp så fort som möjligt. har ju dock lite baler att göra i början på juni. så vet inte om jag hinner komma innan dess eller om jag kommer när jag har gjort dom. Tror dock att ja inte kan hålla mig borta så länge. jag får spelet här hemma, det enda jag gör är gråter och gråter.. :/ Sen är de ju de med pengarna med. ja menar en resa hem till er kostar mig ca 500-700kr.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback