- Inget cykelväder.

Nu är dagen med stort D här, börja jobba igen!! Hade inte så värst mycket emot det tills jag insåg att det regnar ute och jag är tvungen att cykla i regnet. Känns inte så lockande, men har inget val idag så det är bara att cykla och se glad ut. Det är storm ute fortfarande (också) så jag får motvind vilket gör att det tar ännu längre tid att cykla, får vara ute längre i regnet. Inte min dag idag känner jag. Allt är emot mig.. haha

Är även sjukt trött, även fast jag somnade vid tolv igår, men det hjälper tydligen inte. Får hoppas på att jag piggnar till under dagen.

Nu är det dax att fixa håret.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hahaha va bra att du hejar på mig :D Det känns faktist som om de går rätt bra nu iaf, men man vet ju aldrig om de går lika bra imorgon :P HAHA Och mamma o dom är så jävla roliga när de gäller körkortet. först tjatar dom så de blöder ur öronen sen nu när jag har bestämmt mig för att ta de där jävla körkortet så säger ja de, då säger mamma: -ja men jag ska prata med pappa om de. ÅÅÅÅHHHHHH alltså dom är störda xD HAHAH


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback