- Inget datorväder

Känner verkligen av att sommaren verkligen är här, eller nästan i alla fall brukar ju bli en aning varmare .. Men det är skönt, och inget väder för att sitta framför datorn. Men känner att det var länge sedan jag kollade runt på alla bloggar så jag var tvungen att ta ut datorn och sätta mig i solen för att kolla allt jag missat. Men det gick inte så bra då solen förstörde och jag inte såg vad som visades på skärmen så fick sitta under en tröja för att veta vad jag sysslade med.

Blev ledig halva dagen idag, hade varit skönt att vara ledig hela men ska ringa och kolla upp det där alldeles strax och hoppas på att det ändras men tror inte det. Så får vara inställd på att jobba halva dagen istället bättre det än ingenting i alla fall. Kan ju inte alltid får som man vill haha.

Men nu ska jag gå och "umgås" med min solstol ett tag ..

Hörs senare skulle jag tro om inte vädret tar all min tid :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback