- Kan jag vara allergisk?

Blev en fimlkväll hos Camilla även fast jag planerade att vara hemma. Drack en öl till maten bara för att vara säker på att jag inte skulle ångra mig och göra något annat, behövde verkligen ta det lugnt och vila upp mig för morgondagen. SKa bli skoj! Men Camilla hade den briljanta idén och kom och hämtade mig så att vi kunde kolla på film. Blev i alla fall "Alla hans ex" och så delade vi på en Ben & Jerry-glass. Den bästa glassen dom har uppfunnit finns inget godare. Har aldrig varit så mycket för glass men nu har jag hittat min själsfrände !!

Nu är det i alla fall dax att sova, börja nog bli sjuk också; då näsan rinner, ögonen kliar och jag är alldeles torr i halsen. Eller så har jag fått någon sorts släng av allergi, fast jag har varit frisk från det sen jag var liten. Man vet ju aldrig, enligt symptomen (stavas?) så verkar det mer som allergi än sjukdom tycker jag i alla fall..

Tvättade även händerna på Lidls diskmedel igår (vilket jag inte tål) vilket resulterade i kliande fingertoppar, hud som ramlar av och blåsor på händer. Känns inte som att jag ska använda det något mer, trodde även att jag hade "vuxit" ifrån den allergin men icke sa nicke...

Äsch sluta klaga och gå och sova istället..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback