- Mary-Kay

God morgon!

Vaknade vid åtta i morse, pigg och klarvaken (!) skönt. Jobba mellan elva och fyra, sen blir det stressigt värre. Ska hinna duscha och borsta håret och vara hos Camilla vid fem för ett till "Mary-Kay"-möte/träff. vet inte vad det kallas. Hoppas bara att jag får mina grejer idag som jag beställde sist, känner att jag skulle behöva dom just precis nu..

Norge vann igår, klart (fast det vet väl alla redan.. i alla fall dom som vill veta..) och det tycker jag var bra. Lite roligt att Sverige kom på sämre plats än vad vi gjorde när vi skickade The Ark och Charlotte. Fast det hade man ju nästan förstått innan. Passar ju inte direkt in med en operasopran i Eurovision.. Men men, nu vet vi ju det med!! Hoppas på bättre lycka nästa år :)

Nu ska jag renskriva schema...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback