- Massa gnällande

Ont överallt, börjar verkligen kännas att jag är förkyld igen. eller inte igen har inte blivit helt frisk mellan gångerna tror jag, och det är irriterande att alltid ha något att gnälla över. Ont i ryggen, halsen, öronen, huvudet, snorig etc etc. Men men börjar väl samtidigt vänja mig haha..

Har i alla fall fixat arbetstiderna hela nästa vecka och det blir 50 timmar nästa vecka. Fast har lyckats gjort så det bara blir 40 timmar den här veckan och inte 60 timmar så det känns ju skönt i alla fall..

har tagit en paus i att försöka få tag på katten som har rymt. Eller itne rymt men hon vägrar komma fram till mig . Så är väl sysselsatt halva natten som det verkar nu .

Ska läsa några bloggar kanske återkommer :)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback