- Miljonärer

Hemma, blev till att jobba i alla fall. Men var inte så hemskt som jag försökte få det att låta som, var ju bara 4 ½ timme ungefär och det går fort.. Cyklade till Camilla efter och kollade på film; 7 miljonärer, har sett den hur många gånger som helst men älskar den filmen. haha den är såå sjuk !!

Nu sitter jag och äter middag eller vad ska kalla det, kräm & mjölk och mackor. Åt innan jobbade och det var ju några timmar sedan och nu var jag hungrig, extremt hungrig! Orkade inte ställa mig och laga en brakmiddag nu till mig själv så får bli sånt här istället..

Men nu ska jag duka av bordet och sen ska jag fortsätta kolla på Ugly Betty!

Hörs i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback