- Nu ska jag ta det på allvar

Hemma, blev sent som vanligt när jag är hemma hos Camilla. Fick mina grejer jag beställde från Mary-Kay; Sminkborttagning, ansiktscreme (med peeling, rengöring och nånting mer innehöll den..), Återfuktande medel för ansiktet, concealer och foundation (stavas?).. Sen beställde jag även ett puder, så nu ska jag börja sminka mig på allvar. får se hur det går med den saken.

Åkte i alla fall och hyrde film efteråt, nån med Brad Pitt och George Clooney bland annat, satt och nötte och hängde med i hela fimen men fattade inte ett shit av vad den handlade om och helt plötsligt så dog alla på olika sett och så pratade dom lite och så var den slut. Helt konstig film, kommer inte ens ihåg vad den hette och edt säger väl allt :) haha

Nu måste jag sova, vakna tidigt i morgon för en Skärgårdstripp..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: AXA

tur att ja ej var med !

2009-05-18 @ 06:36:29
Postat av: Gabbe

Åh vad roligt :D Smink är kul :D:D Lycka till med de! :D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback