- Överskott på sockerkakor

Ledig och som vanligt skulle/ska jag hinna med miljontals olika saker. Skjutsade mamma till jobbet vid tio, handlade, hälsade på mormor och morfar och lånade hennes gåstavar eftersom att jag hade sönder mina i förrgår.. Oops!!

Åkte i alla fall hem och började baka som jag lovat pappa att jag skulle göra, blev lite mer än vad jag räknat med; fem sockerkakor, en plåt med kokosrutor, en hallonpaj och en äppelpaj. Så nu kan han inte gnälla på att det inte finns något att bjuda på till fika i alla fall....

Ska vänta på att jag ska hämta mamma så ska jag ut och gå sen.. Blir själv idag, var ett tag sen och det kan vara skönt . Ska bara fixa lite ny musik på telefonen så jag har något att lyssna på :)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback