- Shoppingdag med Katrin

Hemma, blev en massa onödiga och nödvändiga inköp idag. Men alltid roligt att gå runt och kolla på saker och ibland hitta något som man vill ha. Blev i alla fall en ny plattång från Gama, en morsdagspresent till mamma; en elvisp.. Nya foppatofflor till jobbet, plus ett par knallrosa som jag kan springa runt i här hemma, lite smink och sånna saker och tre t-shirts till pappa...

Nu ska jag börja packa upp alla matvaror, blev även lite sånt idag .



Dagens sällskap; Katrin!

Kommentarer
Postat av: axa

örru när du ser detta ring förr faan !

2009-05-22 @ 18:57:05
Postat av: Anonym

Åh jag vill med shoppa! :D Åh gama är bra.. det är de märket jag har på min :)

2009-05-22 @ 21:52:06
Postat av: Gabbe

Hahaha ojdå mitt namn kom visst inte med ;P haha sry linda :P det är bara jag som attackerar din blogg igen :P haha



"Åh jag vill med shoppa! :D Åh gama är bra.. det är de märket jag har på min :)"

Postat av: Katrin

Det var en trevlig dag de :)

Och jag är lika fin som vanligt på dina bilder :P

2009-05-25 @ 14:44:49

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback