- Underbar människa

Tillbaka efter två dagars uppehåll, men inte med mening. Har faktiskt försökt skriva, har kommit in på bloggen kunnat godkänna komentarer men där tar det slut och det spelar ingen roll vad jag trycker på så blir det "sidan kan inte visas". Lagom irriterande. Var likadant idag men nu tillslut så fungerade det .

Mycket jobb kommer det att bli den här veckan i alla fall, men tur att det finns underbara människor som ställer upp och jobbar nån dag då och då. Vilket underlättar sjukt mycket. Att jobba sex-sju dagar i rad (vilket är 60-70 timmar..) är extremt jobbigt. Men kan då någon ställa upp och ta en dag mitt i 'maratonet' av arbetsdagar så blir man hur lycklig som helst. Tack Axa, för att du ställer upp :)

Dagen har i alla fall tillbringats tillsammans med Mandy och en liten del med Evelyn och henns käraste ägodel "Faster Agathas testamente" haha ganska roligt spel det där .

Nu är det i alla fall dax för tröstätning, Ben & Jerry cheescake nånting, sjukt god glass det där :) Tillsammans med Big brother så blir kvällen räddad ..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Axa

äsch, det var väl inget! vet redan att jag ÄR bra ! :)

2009-05-27 @ 17:00:21

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback