- vem vet om jag överlever?

Huvudet kommer sprängas, jag kommer bli helt flintskallig eller möjligtvis så kommer hjärnan läcka ut. Jag håller på att ta bort löshåret. tror inte att jag kommer överleva det här och gör jag det mot all förmodan så kommer håret se förjävligt ut om jag har något kvar. Det gör grymt ont, har aldrig gjort så här ont dom andra gångerna jag tagit ur det!! Bara kämpa och ta långa djupa andetag.

Önska mig lycka till. Ska ta en rökpaus nu i alla fall och sen får jag se om jag fortsätter idag, imorgon eller någon annan gång. Just för tillfället så har jag tjockt och långt hår på ena sidan och tunt och kort på andra sidan - känns inte så jättebra ..haha

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback