- alltid något som är fel

hemma igen, efter promenaden! Riktigt skönt att gå en runda, bara det att jag fick ont i knät igen, typiskt att det bara känns när jag är ute och går. Och varför det inte kändes när vi gick på Azorerna då vi var ute och gick i olika terränger i stort sett varje dag. Är väl antagligen en belastningsskada, då just det knät även är överböjligt. Men men ska inte klaga eftersom att jag som vanligt vägrar gå till sjukhuset och kolla upp det... Blir väl som med revbenen, går väl över med tiden. Och revbenen har jag ju bara ont i när jag ligger i sängen eller ligger någonstans och ska vända mig från sida till rygg eller liknande.

Men men nu måste jag börja göra mig i ordning om jag ska hinna, ska ju duscha, packa och helst äta något innan jag åker till tierp och det lär ju bli maten som blir lidande som vanligt. Så istället så kommer jag sitta hos Camilla och gnälla över att jag är hungrig . haha

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback