- Allting blir bättre med tiden

Hemma, trött och ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen och kolla på en film. Sista dagen i morgon att jobba den här veckan, grymt skönt att få vara ledig två hela dagar och det skadar ju inte direkt att det är helg då också. Inte för att det har någon större betydelse egentligen, men en helg är ju ändå en helg så !!!

allting är klirrat för nästa år nu, så nu är det bara att köra på som vanligt. Inga större omställningar, jobba på som aldrig förr och hoppas på att det lönar sig :) Har ingenting att bekymra mig om nu, och hoppas det dröjer länge, länge, länge till nästa gång jag ska behöva ta itu med något som jag anser är extremt jobbigt! Men den här gången gick allting enligt planerna. Skrev ju i ett tidigare inlägg att man har en tendens att förstora upp allting helt utan anledning, det här var helt klart en sånn gång! Tur att dom är dom som dom är!!

Imorgon blir det middag med flickorna, beroende på¨hur det går för Axa och hennes sms-skickande! Gick inte så bra när jag pratade med henne nyss . men det lär väl ordna sig :)

Men nu är det sängen !

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback