- Äntligen, längtat hem :)

Äntligen hemma, var hem en snabbis efter jobbet och lämnade grejer (eller ost (!) jag fick hur mycket ost som helst från jobbet...) sen bar det av till Camilla för att fixa schema för december. och det gick kanon, blev inte extremt mycket jobb som jag var lite rädd för, och som november har sett ut eller kommer att se ut så behöver jag en lugnare månad innan januari börjar och det kommer bli mycket igen. Är i alla fall ledig över jul och nyår, det är härligt. Underbart!!

Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon (är ledig...) har ju lovat att skjutsa Axa till jobbet. Eller det var anledning till att hon ställde upp att jobba, fick hon ingen skjuts så vägrade hon jobba; rolig hon !

Men men hörs.

(tre personer kvar att hoppas på, håller tummarna..)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback