- Asta, Beata & Maud/Helmer, Edgar & Malte!

Jobba, ganska rolig dag samtidigt som jag absolut inte vill jobba. Okej, att jobba idag då det är fredag men att jobba resten av helgen är jag emot. Men har man sagt ja (!) så har man. Bara att kämpa på.

Åkte till axa där det bjöds på kycklingwok med nudlar och grejer, grymt gott, men starkt! Axa är en hejjare på att laga mat, tänkt om man fått den talangen. Klart att man kan laga mat men aldrig så att det blir perfekt alla gånger som Axa lyckas med. Vet bara en enda gång Axa har misslyckats och det var när kokosmjölken var rutten. Så stängde av alla plattor och beställde pizza istället. haha

Har fått kattungar och jag är kär. Dom är så söta och såå himla små. Allting är så himla litet. Känns som att man klämmer dom till döds när man tar upp dom. Men nee, dom är bara mjuka och söta. Enligt mamma så har jag totalförbjudits att döpa dom, då jag tycker att dom ska heta; Asta, Beata och Maud. Haha sött. Om det är hankatter då blir det, Helmer, Edgar och Malte. Klockrena namn, jag vet. Och dom passar i det också. Ett problem bara, att jag inte ser skillnad på dom eftersom att dom ser likadanan ut. Okej, den ena är lite mer vit i ansiktet än vad dom andra två är och det är Asta dom andra kommer jag blanda ihop tills jag vet inte när.

men nu är det idol, sen är det sängen!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: axa (ohh fan inte någon jävla skräpulla)

haha du ska fan inte döpa någon katt, inte efter misstaket med min katt! ebba blev en ebbe? inte bra linda. . . . . .

2009-11-27 @ 23:14:37
Postat av: Linda

Men döpa kan man alltid, varför tror du min honkatt heter sten. Och grannens honkatt egentligen heter Conrad, men numera får hette Connie. Är en hejjare på de där :) haha

2009-11-28 @ 09:44:29

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback