- Axa kan bäst :)

Jobbat sista dagen den här veckan, gud så härligt att vara ledig två hela dagar !! Ska försöka hinna med alla tusen saker som jag inte hunnit med under veckan på grund av arbetet.

Åkte till axa efter jobbet, åt mat, tittade på idol, sjöng singstar och skrattade. Länge sedan jag skrattade så mycket. Fan vad störda vi är tillsammans; Jag, Malin, Ronja, Axa, Tobbe och Micke. Men det dämpade sig med tiden, Tobbe somnade i en fotölj medan vi andra satt i köket och åt cheesecake med hallon; gott kan jag lova! Axa är en hejjare på att laga mat, tänk om man var det ändå!

Så först och främst morgondagen ska gå till städning, tvättning och allt sånt där. ska försöka hinna färdigt så jag slipper på söndagen. Funderar även på att byta gardiner, då jag haft dom här sen innan sommaren och det är stora blommor på dom :) haha fast det är typ blommor på alla mina gardiner så får se hur jag löser det här; I-LANDSPROBLEM eller?? haha

((Angelica, vill inte skriva allting på bloggen kanske ! Men behövde ändå skriva av mig så det blev som det blev; en "hemlighet" haha Men du kan ju prova ringa någongång eller är du fortfarande snål . hahaha))

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback