- Ben, Jerry & Jag!

Hemma efter en sjukt jobbig dag på jobbet. Har väl varit lagom mycket folk så ska väl varken klaga på att det varit stressigt eller att det varit för lugn. Istället ska jag klaga på den här jävliga huvdvärken som jag har och som vägrar släppa. Har gått runt och tyckt synd om mig själv hela dagen utan någon som helst framgång.. Men i morgon är det bara ett par timmars arbete (elva till senast klockan två..) sen kan jag åka hem och veta att jag har hela söndagen ledig och även i stort sett hela Lördagen också. Bäst att vila upp sig för nästa vecka så är det en "femtio-timmars-vecka"; det är tio timmar måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag! Vet inte ens om jag klarar av det egentligen. Men har inget val, hade funderingar på att be om ledigt en av dagarna men ångrade mig när jag kom på (påminde mig själv!) att jag behövde pengarna. hatar att vara beroende ut av pengar, livet var mycket mycket mycket lättare när man var liten och inte fattade något .. haha

Hade planer på att sitta för mig själv sängen, kolla idol och äta Ben&Jerry. Men gick inget bra då jag efter endast en sked B&J så ville jag inte ha mera. Haha klagar gärna för att jag inte var sugen på glass men vet inte vad jag ska göra, är ju van med att hitta på något på fredagskvällarna. Men den här fredagen varken orkar jag eller kan. Fast jag vill!!!

Men nu ska jag ut och röka och fundera krings livets stors frågor eller nått :P

((Justé grattis syster, trodde jag inte om dig.. haha))

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha. jag är inte så dum som jag ser ut :P men tack :)

2009-11-09 @ 21:04:13

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback