- Beroende, sjukdom?

Just för tilllfället så hatar jag den här datorn. Det är alltid problem med den känns det som, och den är extremt jävla seg. Har kollat facebook, tog en kvart att komma dit och tjugo minuter att ta sig därifrån. Tur att man har mycket tid till övers såhär en onsdagkväll... Usch va irriterad jag blir!!!

Jobbat hela dagen är seg i hela kroppen och stel, känner mig som 70 år. Men vet inte vad som är problemet, börjar kanske bli sjuk igen. Eftersom att det aldrig bryter ut ordentligt på mig så får jag stå ut med att vara snorig, ha huvudvärk och liknande i flera veckor. Och sen så blir det så att man får ont i ryggen och alla leder som finns i hela kroppen.

Känns som att det här inte riktigt är min dag, allt går ut på att klaga. Vet inte vad jag ska göra, vill vara ledig och (helst av allt åka bort någon/några veckor) bara ta det lugnt och inte göra någonting, men det går inte eftersom att jag är i sjukt stort behov av pengar. har insett (alldeles själv...) att jag har gjort av med mer pengar än vad jag har tillgång till och det är inte bra. Eller det är ju bra att jag kommit på det men aah..

Får se hur det går med mitt förbud! Inte köpa någonting alls i hela November. Bara betala allt skit som jag har beställt, alla räkningar och sånt där. Känns ju inte direkt okej att skita i allt . men resten, får se hur det går med den saken. Jag och Axa diskuterade igår; hon vill åka till en affär, men inte jag på grund av att jag skulle handla. Och det vi kom fram till var; finns inte en enda affär där vi kunde gå in och vara säkra på att vi inte skulle göra av med pengar. Ganska sjukt egentligen! Det är ett beroende, och beroende anses ju vara en sjukdom i nutiden så sjuk är väl vad man är! Får ju fan abstinens. Nu ska jag lugna ner mig.

Men nu ska jag in på Halens.se och beställa gardiner till jobbet, får se hur det går med den saken; att jag ska låta bli den där tunikan som jag såååå gärna vill ha ;)

Äsch, nu ska jag röka, beroende ?? haha jag lider av många sånna där beroende-sjukdomar!!! Men tur att det inte är flera än så !!!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback