- Blond, orange, guld??

Kom precis hem, eller har tittat en stund på tv. Men har i alla fall blonderat håret nu. Blev ganska bra för att gå från brunett. Blev ju inte riktigt blont. Blev mer guld, orange. Haha fast det är inte oranget, fast samtidigt så är det det. Äsch kan inte förklara blev ganska fint i alla fall, fast ska ändå fortsätta kämpa så att det blir blont, precis så som jag vill ha det!

Tänkte vara snäll mot mamma och laga mat tills hon kommer hem. Men vet inte om jag orkar, behöver även tvätta håret igen, då Jessica som vi var hos och fixade håret inte hade något tryck i duschslangen. Så har missat massa blondering som sitter kvar i håret, kanske inte så himla bra. Men ska ju ändå tvätta håret snart igen så tror ju inte att jag kommer att dö av det.

Men nu ska jag skriva schema för december så vi har på jobbet.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback