- Blondering & julklappar!

Imorgon, nu är det blondering som gäller igen. Tur att Axa påminner mig att jag behöver göra det lite då och då om jag någonsin ska kunna bli blond igen:) Så imorgon ska jag hälsa på farmor om hon är hemma och jag hinner, vill verkligen eftersom att det var så länge sedan. Men eftersom att jag ska blondera igen så tar ju det sin lilla tid också..

Julklappen vi satt och tittade på blev det ingenting av med i alla fall, priset lixom rusade iväg när man höll på att greja. Men kan inte skriva ut vad det är utifall att jag eller axa hittar någon sida där det är lite billigare så att vi har råd med den. Tyckte att det var en så himla bra grej till en viss person och så står det ett pris, sen man gör si så åker priset med 50 kronor och så gör man så ökar priset med 80 kronor och så tillkommer ju frakt och allt sånt där och vips så blev det 700 kronor dyrare än vad det var från början, typiskt när man sitter och kollar runt på internet. Men men det lär ju ordna sig ändå..

 

Blev ingen beställning av kläder i dag i alla fall, får hoppas på att dem finns kvar sen när jag får för mig att jag ska beställa..

 

Men nu ska jag sova god natt!

 

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback