- "check"

Nu är allt fixat, in i minsta detalj eller inte. Ska bara bestämma vilken bil det ska bli. men det lär ju ordna sig det med.  Nu är vi ju ändå fyra stycken.

Helgen (lördagen) ska tillbringas på någon så kallad spa-afton hemma hos Camilla, fast egentligen afton är väl på kvällen, fast det här är klockan tre så ahh. Men i alla fall så meddelade Camilla om vad man behöver för att "klara" av uppdraget som vi ska göra, eller vad man ska kalla det, inte uppdrag i alla fall. Man ska i alla fall ha en fotfil okej check! Och så ska man ha en balja som man kan ha fötterna i (Usch, jag hatar fötter, vad har jag ställt upp på??) men en balja, vadå för balja? Vart ska jag få tag på en balja?? haha vilka bekymmer. Ångrar att jag gett mig in på det här.

 

Jag är hungrig, eller jag är sugen på något; förstå vad gott det skulle vara med varma mackor med ost, skinka och tomater eller något. Men som vanligt så har vi ingenting av ingredienserna hemma, jo ost har vi faktiskt. Och det är på grund av att jag fick typ tio kilo ost från jobbet. Så det lär vi ju ha gott om den närmaste tiden i alla fall..

 

Men nu ska jag ner och checka kylskåpet igen.. haha

 

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback