- Dagen med stort D!!!

hemma trött, känner att det blev perfekt tid att åka hem. Annars hade det blivit "för mycket av det goda". Perfekt säger jag bara! Haft superkul i alla fall, händer inte så ofta som man är helt nöjd med kvällarna, men idag är en sånn kväll (kanske är bara jag som är en tråkigt person, vem vet??)..

Imorgon så ska det bli Valbo med Katrin och Robin, beroende på hur Katrin mår imorgon. Får hoppas på att hon klarar sig från den jobbiga dagen med stort D (dagen efter...) Men får se hur det går för mig och mitt löfte när jag åker till Valbo, får hoppas på att jag överlever hela dagen utan att det minskat på kontot!

Men dax att gå och lägga sig så man orkar med morgondagen, om nu Katrin mår bra. Annars är det bara att vara hemma, tvätta, städa. Hälsa på Farfar! tydligen så ska resten av släkten hälsa på hos honom i morgon men jag har inte blivit informerad om det förän för typ tio minuter sedan så ja, jag har ju som sagt andra planer.

LindaAnnaEriksson - säger god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback