- Dagens; jag vill ha!

Jag vill köpa skor, och det är nu! Snart går mitt köpförbud ut eller vad man ska säga. Har inte ens gjort av med 500 kronor under hela november jag är såå stolt. Och därmed så har jag mycket pengar över istället. men snart är det Ullared och massa räkningar som ska betalas, julklappar, kläder jag vill beställa och sen så kommer skor.

Lyckades inte ladda upp alla bilder på dom som jag ville ha, men får ta och visa dom som det går att ladda upp bilder på. Dom nedre har jag kikat på i typ ett halvår men det har lixom inte blivit av att jag köpt dom. Och jag vet att jag aldrig kommer att använda dom så känns lite onödigt men dom är såå himla fina så jag vill ha dom i alla fall. men innan jag verkligen har bestämt mig så har väl scorett slutat att sälja dom och då blir det inga i alla fall. Dom andra hittade jag häromdagen när jag satt och kollade runt på alla hemsidor som sålde skor.

have2have.se

Scorett

Men nu ska jag gå och lägga mig på riktigt.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback