- Det kunde gått bättre .

Nu är jag hemma, nyblonderad fast utan såå extremt mycket resultat. Blev lite ljusare slingor dock inte blonda . Men kan ju inte tro att det blir som man vill på första blonderingen eftersom att jag ska gå från ganska mörkt till ljust. Men men med tiden så kommer det.

Spelade även bingolotto utan framgång för någon av oss, inte ens en ny lott blev det . Haha, men hade vi inte köpt lotter så hade vi ju varit säkra på att inte vinna och det ger ju heller ingen (kom inte på det sista ordet jag skulle skriva där..haha, så jag ger upp ni får gissa er till det istället...)

Imorgon är det jobb, ljuger om jag säger att det ska bli skönt att jobba. Men samtidigt så ska det bli skönt att ha något att göra. Hade jag kunnat så hade jag varit hemma och städat för det har ju inte blivit färdigt den här helgen heller, tur att man är snabb alltså. haha

men nu måste jag duscha så jag kommer i säng någon gång, ska kolla på slutet på heartbreak hotel; den är grymt bra.hahha

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: Ronja

svar; ja, visst är det! =)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback