- En dag i taget

Sitter hemma och skriver ut några bilder till Camilla som hon ska greja och fixa med sen. Fast eftersom att jag typ har haft sönder min skrivare så blir ju inte fotona så extremt vackra men hon får ju bestämma själv hon får ju se sen hur dom ser ut, haha alldeles randiga!!

Hela dagen har gått åt på ingenting (fast det är ju som vanligt..) åkte till Camilla vid tolv eller nått och hämtade bilen, sen blev det att jag stannade där till tre eller nått och sen vidare till Kyrkbyn, då jag lovat att jag skulle bjuda kusin på mat idag för att han var så snäll och skjutsade hem mig igår :) Och så kom jag hem för typ en timme sen och nu håller jag bara på att greja det sista för att åka tillbaka till Camilla igen.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback