- Ett varmt bad!

God morgon! Eller dt är inte en god morgon, för jag har bara sovit två timmar inatt (eller imorse, mellan 07.00 och 08.45). Och jag som hade planerat det här så bra, hade stängt av ljud och vibration på mobilen så jag skkulle kunna sova till typ elva tolv eller något men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig!

Istället så har jag gjort allt för att somna, kollat på en värdelös film, eller jag orkade inte kolla på hela filmen bara första 45 minuterna av den. Vem vet den kanske blir bättre med tiden. Någon som sett Australia?

Nu ska jag däremot titta om det finns något att äta till frukost och sen ska jag ta ett varmt bad; härligt!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback