- Extra betänketid

Har äntligen fått tag på Ronja, har pratat och kämpat med övertalning utan framgång i ungefär en halvtimme eller något. Ska ringa upp igen om fem minuter och hoppas på bättre framgång. Vill verkligen att hon säger JA!!! så att det blir någonting av med det här, jag har verkligen sett fram emot det . Så får hoppas, hoppas, hoppas och hålla tummarna.

Skulle ju egentligen vilja gå och lägga mig och sova, har till och med borsta tänderna, haha, låter som att jag aldrig gör det, men jag menade att jag var helt färdig för att gå och lägga mig . Men jag ska klara av att vänta två minuter till (är två minuter kvar innan jag får mitt svar..) Fast får väl ta en sovmorgon till klockan tio i morgon, eftersom att jag börjar elva så kan jag ju lixom avgöra själv när jag ska ta min sovmorgon. haha Inte alla som har det så bra ??!!?
fast jag brukar gå upp mellan 08.30 och 9.00 bara för att jag ska hinna vakna till liv innan jag ska befinna mig på arbetet.

Nu har dessa fem minuter gått, eller egentligen var det tio från början bara det att jag gjorde massa annat innan jag satt mig här . Så ska ge henne en extra minut i betänketid . haha rolig jag, låter som att det handlar om liv och död . Men nu är det slut, nu ska jag ringa .

SNÄLLA RONJA!!!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback