- Finns ingenting, ingenting, ingenting; gud så härligt!

 Jag längtar tills jag vaknar i morgon (idag, söndag!) . Har ingenting på schemat förutom att hämta bilen hos Camilla och möjligtvis hälsa på farmor. Bara ta det lugnt och göra det man vill, ingenting som gör att man måste passa tiden eller stressa. Till skillnad från den här dagen då jag inte gjort annat än att stressa känns det som.

  • Blev väckt av camilla, en morgonpromend (fast det blev mer en lunchpromenad..)
  • Hem, duscha, byta om.
  • Hämta Malin i tierp, handla!
  • Till Camilla, Mary-Kay fotvård med mera...
  • Fixa sig så fort som möjligt.
  • Lämnade Malin i Tierp för att sedan fortsätta till Gävle.
  • Church street, fick bara vänta i 40 minuter, men det var det helt klart värt, fan vad jag saknat American chipsen, så underbart goda.
  • Bio; Twilight New moon
  • Hem....

New moon var i alla fall inte så bra som jag trodde, men hade väl antagligen väldigt höga förväntningar på filmen så man kan ju inte bli annat än lite besviken på den. Men tror samtidigt att om jag ser den igen så kommer den att bli bättre så får väl hoppas på det. Kändes som att det höll på att bli lite mycket "sagan om ringen" över hela filmen så jag gav nästan upp redan i början. Men sen så styrde dom upp allting och det blev bra. Men värdelöst slut, eller egentligen inte men skulle jag bli blind eller något nu så tror jag att jag var tvungen att ta livet av mig då jag inte skulle få se fortsättningen . haha Inte lätt eller!

men nu måste jag sova, huvudvärken kryper sakta men säkert mot mig och den kommer ta över hela mig snart. Så bäst att lägga sig med den kära vännen; vattenflaskan och hoppas att jag inte vaknar upp med huvudvärken i morgon..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback