- Första advent



Gud vad tiden går fort, det är redan Första advent, snart är det även julafton! Har i alla fall börja köpt julklappar nu; har köpt en enda! Haha men ska väl fortsätta på Måndag/tisdag då vi är i Ullared på Gekås. Tror ju inte att jag lyckas hitta så mycket julklappar där heller så det blir ju till att fortsätta i Uppsala och Gävle efter det. Men det lär ju ordna sig!

Vaknade vid tio idag, fortfarande helt slut, även fast jag börjar vakna till liv ordentligt nu! Imorgon är jag ledig och det ska bli helt underbart. Jag ska sova hela dagen om jag lyckas, mamma och pappa är ju inte hemma så jag är i alla fall ensam så ingen kan typ börja dammsuga eller något som mamma gjorde i morse vid halv nio, (även fast jag lyckades somna om den här gången så brukar jag inte kunna det.) Fast mamma vägrade dra ur telefonjacket så får hoppas på att ingen ringer och stör, mobilen däremot den ska jag stänga av helt för jag orkar inte med att någon ringer eller skickar sms så att jag vaknar.

(Gjorde samma sak idag, skrev ett långt inlägg och så raderade jag allt! Så fick bli ett kortare istället då jag ska åka och jobba och inte hinner skriva mera..)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback