- Förstörd i alla fall ..

Slutade inte vid ett som det var sagt, men gjorde inte så mycket hela dagen blir ju ändå som förstörd . haha positiv jag är alltså :) Men var hemma vi tio över tre, egentligen hade jag kunnat åka hem typ en timma tidigare men skulle sällskapa Axa när hon skulle äta lunch, så passade på att äta lunch jag också!!

Nu har jag i alla fall precis duschat, härligt! Ska börja föna håret alldeles strax bara det att det är jobbigt och tar så lång tid så då skjuter jag upp det istället.

Ikväll blir det nog en sväng till Katrin och Robin, ska bara kolla skjuts och greja men får se hur det blir med den saken.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback