- fryser

Jag hade bara ett bekymmer när jag började skriva inlägget här på bloggen och det var att det var snö ute, inte mycket men det snöar och bara det stör mig. Tycker inte alls om snö, man blir så instängd. Man har väl ett val, men inte en chans att jag skulle gå ut och "leka" i snön bara för att. Jag vill ha värme, sommar och sol inte kyla, vinter och snö!!!

Men i alla fall så fick jag två bekymmer eftersom att jag hade skrivit färdigt hela inlägget när datan fick för sig att den skulle stänga ner internet för en stund, vilket resulterade i att jag var tvungen att börja om från början med mitt inlägg.

Jobba idag, hade helst av allt velat ligga kvar i sängen, under täcket och kikat på en film. Hoppats på att jag skulle bli helt frisk från förkylningen fast det verkar ju inte som att det är meningen att jag ska bli det då jag har haft en "släng" av förkylning i; jag kan inte minnas när det började. Har små symptom hela tiden, vilket är jobbigt, fast ska väl inte klaga finns dom som har det värre. Men får jobba idag och tänka på något annat och hoppas på att snön slutar falla från himlen snart och det blir sol istället .

Nu ska jag ut i kylan och frysa...


LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback