- Gör som jag säger!

Jag hatar att vara ledig. För man får ALDRIG vara ledig. Med ledig så menas det att man endast gör det man vill och inte är tvingad till saker. Okej att man hjälper till lite, men man ska fan inte behöva hjälpa till hela tiden. Kunde lika bra ha jobbat hela helgen också för då hade jag i alla fall tjänat pengar på det! ÅÅh, är så less. Orkar inte göra något hela tiden, har redan jobbat femtio timmar den här veckan och det känns i hela kroppen och psykiskt för jag är trött som bara den. Men det hjälper inte att man jobbar häcken av sig för tydligen så ska man göra lika mycket när man kommer hem och har varit ledig i en timme. Gör lunch (okej!!), dammsug där, städa där, hämta det, gör middag osv osv . Orkar inte sitta hemma en hel helg bara för att vänta på "order" från den högre makten, det vill säga Mamma . haha

Har så mycket saker som jag borde göra själv, men det blir aldrig av för att jag måste göra hundra andra saker. och eftersom att jag är sjukligt trött jämt på helgerna när jag är ledig så orkar jag inte något annat än att göra dessa saker jag blir "beordrad" att göra förutom att sitta vid datan eller tv:n och bara ta det lugnt.

nee nu ska jag ner och fläkta mamma medan hon tittat på tv.. haha inte riktigt men känns så!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback