- Hoppas det håller i sig, inte värre än såhär tack!

Hemma, åkte med mamma och pappa till grannarna en stund och fikade och grattade, eftersom att det var födelsedagsfirande där idag! Aja, väldigt intressant. Sitter i alla fall och sneglar mot sängen och försöker ta mig ork att borsta tänderna, ta bort smink och allt sånt där för att sedan gå och lägga mig. Men känner inte att jag orkar. Är man lat eller (?) haha nej, inte jag för jag är trött. Hela jag är sjukligt trött vet inte om det beror på gårdagen, som egentligen inte var så jobbig (var ju hemma klockan tolv ungefär..) eller om det beror på min förkylning.
Hoppas bara att det håller sig på den här nivån (förkylningen..) orkar inte med om det ska bli värre, mera hosta, huvudvärk (värre än jag redan har) och tappa rösten. För jag brukar tappa rösten typ en gång om året och så håller det i sig i typ fem till sex dagar men i år så har jag klarat mig. Istället så var/är det Axa som fick en dos av det, fast hon kunde prata lite i alla fall. Och tur var väl det för annars hade jag fått jobba ihjäl mig antar jag!

Nu har jag i alla fall hängt alla arbetströjor på tork så dom är rena och torra i morgon när arbetsveckan börjar på nytt. Så det enda som ska göras innan jag börjar jobba det är att sova. och det ska jag göra nu !

Så god natt - LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback