- Hur fan kunde jag glömma?

God morgon.
Har varit vaken i några timmar då jag trodde att jag började jobba som vanligt klockan elva idag. Men kom på senare att jag inte började förän fyra, så det blev ingen sovmorgon för mig i alla fall. Haha, typiskt mig, att glömma bort dom få gångerna när man får sova hur länge man vill och speciellt då jag sitter och klagar över att jag ständigt är trött och behöver sova. Borde ju ta alla chanser jag får och sova !

Hungrig istället, men orkar inte äta. det är som vanligt! Hatar att stå och laga mat till mig själv därför blir det ingenting istället. Men ska försöka bättra mig, mår ju inte bättre av att hoppa över måltiderna.

Men nu ska jag ringa ett samtal..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback