- Inga lediga dagar, måsten eller arbetet ??!?

Precis kommit hem, eller egentligen inte men har precis kommit in. Har suttit ute och pratat i telefonen och kedjerökt; typiskt mig. Men men, ska snart ringa Ronja igen. haha tycker synd om henne, som får stå ut med mig. Men vill jag något så gör jag allt för att det ska bli så! Och hoppas och försöka med övertalning kan man ju alltid göra.

Fick reda på på jobbet idag att det blir extra arbetspass nästa vecka; 55 timmar iställer för 35. Stor skillnad, det kan jag lova speciellt också eftersom att det blev lördag och söndag som blev dom extra dagarna. Jag som älskar mina helger och verkligen ser fram emot dom, att få vara ledig och göra det jag vill (inte som att jag jämt får göra som jag vill eftersom att min "kära" mamma har krav på mig.. haha) men det är ändå skönt att få vara ledig och göra lite som man vill i alla fall . Men nu blir det inte så nästa vecka. Istället får jag ta min tisdag då jag är ledig och hitta på något kul i min ensamhet.. haha

Men nu ska jag ut och ringa ...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback