- Ingenting är omöjligt .

Håller på att skriva ut några bingolotter till mig axa och tobbe så vi kan vinna massa pengar, bilar och resor ikväll . haha drömma kan man ju alltid . Men möjligheten finns ju om man spelar, spelar man däremot inte så finns det ingen möjlighet och då kommer jag aldrig att bli miljonär .. och det vore ju tråkigt . haha

Blev en promenad med Camilla och hästen, en kort men det är ju bättre än ingenting .

Ska börja med att blondera håret hos axa i alla fall, var till tierp och investerade i blondering och folie så nu är det bara att hoppas på det bästa och att det blir bra .

men men nu lär jag åka .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback