- Inkomande, ja!!

Så nu är jag färdig med allt, väntar bara på ett inkomande samtal från Ronja Bergqvist sen är jag redo för kvällen.

Fick för mig att jag skulle ha mina linser (bruna!!) ikväll men smart som jag är så kollade jag tydligen inte riktigt noga på dom (renheten..) så jag tröck in dom och tyckte att allt skulle vara bra, men fan så många tårar som det kom då har det nog aldrig kommit förut . haha Så det vara bara att ta ut dom och så såg jag att det var nå smutsaktigt på linsen, så jag gav upp, tyckte att jag led tillräckligt under dom få sekunderna jag hade den i så det fick bli till att gå utan linser idag. men tror nog att jag överlever.

Men nu ska jag fortsätta vänta på Ronja, ska även röka och "packa" väskan.

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback