- Involverad, japp!

Jobbat hela dagen, lugnt. Har fått leta efter saker att göra för att få tiden att gå. Bara det att man har lärt sig eller kan allting tillräckligt bra nu så det tar bara några minuter att göra allting. Och städar gör jag inte i onödan inte ens när jag jobbar. haha

Åkte till Mandy efter jobbet i alla fall, hon bakade bullar. Och jag blev involverad i det hela. haha Fast det blev nog bra det med till slut. Han ju inte se resultatet. Eller jag insåg att klockan var kavrt i tio så tyckte det var dax att åka hem. Och nu sitter jag här, helt slut. Ska sova och det ska jag göra nu eller efter en film kanske...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback