- Jag får alltid som jag vill ;)

Jag känner mig så bra, jag lyckades få mamma att dammsuga mitt rum. haha har aldrig hänt förut och kommer antagligen aldrig att hända igen haha. Men tyckte att hon kunde dammsuga så att jag hann duscha innan Andra avenyn började . Och tydligen så tyckte hon samma som mig. Eller okej, jag har innestående saker som jag ska göra istället . Men orkade absolut inte dammsuga idag så gör hellre nånting senare i veckan .

Sitter och väntar på att Ronja ska kolla klart på Desperate housewives så jag kan ringa henne angående den 30:nde november. Hoppas på det bästa :)

men det var allt från mig idag skulle jag tro. Nu återstår det tre dagars arbete den här veckan; onsdag torsdag och fredag. Sen så har jag planer på vad som ska göras i helgen får se om personen i fråga tycker samma som mig bara :)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback