- Jag vill, jag kan, jag ska försöka!

Ska alldeles strax gå och duscha, sitter bara och fördröjer tiden lite.

Skulle behöva några ljusa timmar till idag känns det som, hatar att jobba när det är vintertid, man åker dit när det är ljust och då har man bara varit vaken någon timme och sen när man ska hem så är det kolsvart ute och går inte att göra någonting. Känns helt meningslöst, vill ha sommar och ljusa dagar och det är nu!

Fast idag skulle det räcka med att bara vara pigg i några timmar till, fast det går inte eftersom att jag redan nu är trött och skulle behöva sova några timmar. Skulle behöva städa, innan det blir katastrof här inne igen. Men idag kommer det inte bli någonting med den saken.

Imorgon ska jag försöka hinna med men får se hur det blir med den saken. Är ledig i morgon sen jobbar jag igen onsdag, torsdag och fredag. Ska ju träffa Axa i morgon, har vi planerat såska försöka hinna med hundra saker innan lunchtid för efter det så har jag som sagt Axa på schemat.

Idag åkte Camilla till Fuerte Ventura, jag vill också och JA! jag är avundsjuk, vill ha värme, sol och komma bort från vardagen (igen!) så himla härligt att bara åka bort och inte behöva bry sig om någonting. Men men satsar på det till i vår istället, just för tillfället så har jag en bil att betala av och en Ullredsresa om en månad. Och det känns inte så bra om jag skulle behöva ha något mer att lägga pengar på, har så det räcker och blir äver ändå! Men ska försöka spara (jag kan om jag vill, tror jag!) och inte åka till Gävle eller Uppsala en gång i veckan och spendera. Ska försöka att låta bli att bli totalförälskad i ett par skor, jag ska sluta handla i en hel månad. Bara det viktigaste får se hur det går med den saken.

Men nu ska jag duscha innan jag hinner ångra mig !

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback