- Jag vill tillbaka till det gamla blonda :)

Jag vill bli blond igen, satt och kollade på kort från länge sen. Och då var jag blond . Så nu är mitt nästa mål att bli blond igen . Men samtidgt så trivs jag jättebra i att vara brunett . så vet itne riktigt hur jag ska göra, ska ta ett "snack" med Axa och se vad hon tycker. Jag är ju mer blond än brunett i mig själv (tycker jag, låter som att jag är blåst.. men menar mer att jag för det mesta är blond och därmed så är det mera jag!!)

Håller på att städa också, på eget initiativ (haha..) så har fixat alla kläder, sorterat; garderoben, vika, hänga, tvättkorgen, hänga efter tvätt osv osv. Riktigt skoj. eller inte men skönt att få det gjort, får någon gång ska det ju göras . Men det är så jobbigt för jag får inte plats i garderoberna så måste investera men får se hur det blir med den saken, eftersom att det inte finns plats för en garderob till. Har ju tre stycken stora så kanske borde rensa istället . men det är jobbigt för det blir ändå bara typ två tröjor som kastas/ges bort så det känns lite onödigt .

Men nu ska jag ringa Axa :)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback