- Kaffe-metoden

Inte hjälpte det länge med att dricka kaffe i alla fall. Tänkte att jag skulle prova på "kaffe-metoden" istället för att sova! Okej, jag blev pigg, ganska mycket pigg också. Men det höll bara en timme sen så blev jag trött (och det håller i sig fortfarande.) och fick en extrem huvudvärk. Knaprar alvedon och hoppas på att tiden ska gå fortare. En timme kvar!!

Tänkte jag skulle gå och lägga mig men samtidigt, om jag somnar så kommer jag bara att vara ännu tröttare så jag hoppade den idén. Istället så ska jag försöka somna och sova dom stunderna som jag inte ska köra när resan börjar.

 

Lånade Mysteriet på greveholm av Axa för att jag skulle spendera kvällen med, men istället så fastnade jag hemma hos dom. Spelade Buzz och drack kaffe! Mamma ringde och meddelade att dom var hemma, så åkte hem för att börja paketera julklappar och fördröja tiden och nu sitter jag här.

 

Uppdaterar antagligen mera under kvällen/natten då jag tänker ta med mig lilla datan. Har ju inte så mycket annat för mig ändå så, så det lär ju inte skada någon!

 

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback