- Kan inte bli tråkigt

Så blev inenting som var planerat idag. Jag som verkligen ville hälsa på farmor, men får ta det på tisdag om jag hinner istället, hoppas på det! Har ju inte träffat henne på flera veckor även fast hon bor typ två kilometer bort. Jag som alltid har fullplanerat, men ska försöka fixa till det så fort som möjligt.

För tillfället så sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att reklampausen på idol-reprisen ska ta slut så jag kan kolla klart på det istället. Eftersom att jag missat alla andra chanser att se det.

Så blir inte mer än så här idag, då jag är jättetrött och behöver sova..

Ullared är kirrat i alla fall, blir Jag, Camilla, Ronja & Katrin! Och vi ska ha roligt, kan ju inte bli tråkigt när vi åker tillsammans ;)

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback