- Kan vara sämre, men även bättre!

Andra avenyn har precis slutat, och jag ska ut och ta min kvällscigg för att sedan gå och lägga mig. har fem arbetsdagar framför mig, känner hur det tar emot. Vill inte jobba helgen, men har redan godkänt det så kan inte hoppa av längre då det blir lite jobbigt för personen i fråga att ta sig hem, då han är utomlands. Så nu är det bara att klistra på ett leende och låtsas vara glad och jobba....

Men ska ju på en roadtrip på måndagkväll med "tjejgänget" så har ju i alla fall något att se fram emot, ska bli sjukt roligt. Eller tror att det blir det i alla fall så får hålla tummarna.

Men vi hörs i morgon ..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback