- Lera, lerpölar och skitiga bilar .

Nu har jag tvättat bilen eller spolat av den plus att jag har tvättat av sommardäcken och lagt dom i "vinterförvar". Tur att man bor i en lerpöl, bilen blev ju lika skitig/lerig två sekunder efter att jag spolat av den, allting kändes så himla nödvändigt efteråt. Och att mina älskade katter hoppar runt i en lerpöl för att sedan gå upp och sätta sig på motorhuven, syns ganska bra kan jag lova vart dom har gått någonstans.

Håller även på att tvätta mammas fleecejacka som jag lerade ner ganska rejält, skulle även behöva duscha själv då jag också ser ut som jag har badat i lera. Haha, inte lätt att bo där jag bor kan jag lova. Speciellt inte i dessa tider .

Nu ska jag plocka av allt frän bordet så jag får det inoljat idag också .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback