- Lugnt och fridfullt, eller inte!

Aldrig en lugn stund, kom hem för fem minuter sedan. Pratade en snabbis med mamma och morgondagen. ska ringa Malin alldeles strax och meddela om morgondagen. Sen bär det av till Camilla för att kolla film och greja lite. har sett filmen vi ska se (Twilight!!) ett ex antal gånger men gör inte så mycket om det blir en gång till, måste ju friska upp minnet lite inför New moon i morgon. Får se om den är så dålig som det verkar om man läser recensionerna i tidningarna. Men men aja. dax att skynda sig lite .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ÄLSKAR din design. Jag har själv inte hittat någon snygg men jag måste bara säga det. Jag ÄLSKAR den värkligen. Ha det bra!!!!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback